Mijn naam is Corine Barendregt, 35 jaar, moeder van Jari (5 jaar).
Ongevraagd en ongewenst staat al zo’n 24 jaar van mijn leven in het teken van kanker, borstkanker, zo één van het allerlelijkste soort.
Ergens heb ik besloten dit niet lijdzaam (meer) te ondergaan, maar het als een uitdaging te zien, een soort macabere missie. Mijn missie, met maar één doel: VICTORIE!!!


Vandaar mijn blog.
Mijn blog is om mijn lijf geschreven; om mijn lijf de aandacht en steun te geven die het verdient. In alle betekenissen die je hieraan kunt geven.


zondag 26 mei 2013

Kopie update Facebook

!! Hierbij wil ik graag jullie aandacht voor mijn 'noodroep':

De afgelopen weken hebben in het teken gestaan van piekeren, huilen, woede, verwondering, nog meer piekeren en grote knopen doorhakken.

Conclusies uit deze weken:

-Ik geloof niet meer in zware chemotherapie en voel aan alles dat mijn lijf het niet zal trekken. Extra tijd gaat het mij, naar mijn idee niet geven en mocht het mijn lev...en een paar maanden rekken, wat voor maanden zijn dat dan? 
-de enige andere optie die het ziekenhuis op dit moment nog te bieden heeft is bestralen (in eerste instantie van mijn hoofd). Hierover heb ik onderhandeld met een nieuwe radiotherapeut en ben tot een mogelijke consensus gekomen, maar eerst ga ik iets anders doen.
-ik weiger me over te geven en op korte termijn mijn leven, jullie allemaal en mijn heerlijke, lieve, vrolijke en ondeugende kleine ventje (nu slechts 4,5 jaar) te verlaten. Vooral aan laatste ben ik verplicht om alles, maar dan ook echt ALLES, uit de kast te trekken om zo lang mogelijk mobiel en in leven te blijven. Het gaat me gewoon $#@%$#& niet gebeuren dat hij zijn eigen mama nauwelijks meer kan herinneren wanneer hij een grote stoere kerel is geworden. Dat moge duidelijk zijn!!
-Wat dat ALLES dan mogen zijn, denken we (na oa jarenlange studie van met name dr. Snickels AKA Johan Koopman) te hebben gevonden. In Duitsland wel te verstaan, want in nederland wil men deze behandelingen niet doen.
-omdat men deze behandelingen niet wil doen, en al helemaal niet wil vergoeden, lopen wij tegen een HUGE probleem aan... De behandelingen die zeer grote kans van slagen hebben ('die Wunder passieren immer wieder') zijn voor mij, mijn familie, en het gros der mensen, onbetaalbaar.
-hierdoor zijn wij genoodzaakt om ordinair te gaan leuren om geld. En daar heb ik jullie allemaal voor nodig!!

Om jullie enigszins een idee te geven van de bedragen waar ik het over heb, laat ik een overzicht zien van de kosten voor behandelingen die ik vanaf volgende week ga krijgen.
Het gaat om drie weken duitsland, voor een reeks behandelingen die ik meerdere keren per jaar zal moeten volgen.

Geen Toscaanse heuvels dus voor Bertha 38, maar afzien in duitsland. All for a much greater good!! Zullen we maar zeggen...

Lees, en huivert:

Gronau:
- 15 X Artusinate infuus €1575
- 15 X 100 gram vitamine C plus detox infuus €1875
- 15 X Gulthationinfuus €750
- 30 X papimi behandeling (lokale magnetische velden / resonantie) €900
- reseveratol: eerste zes maanden €160 per week
- vitamine B17: €150 - €225 per maand
- DCA + alpha-liponzuur: €200 per maand
- Raphane: €100 per maand

Rheine:
- lokale hyperthermie twee maal per week 180 euro
- plaatsen Port a Cath (uit met de prikdrama's!!): kosten onbekend
- eventueel aanvullende therapie, kosten onbekend.

Frankfurt::
- TACE (aanstaande dinsdag): chemokuur, via de liesader, direct in de levermetastasen gespoten. Kosten: €3500

Overnachtingen duitsland:
- zal totaal ergens tussen de €750 - €1500 liggen. Nog niet geheel duidelijk, vanwege de steeds wisselende samenstelling aan begeleidende personen.

BAM!! Tel daar alle overige, reeds voldane, kosten voor een noodzakelijk nieuw bed, ontelbare autoritjes en de prijzige behandelingen bij PMC in Rotterdam bij op, en een ieder zal begrijpen; het loopt fors uit de klauwen.

Om te voorkomen dat ik gedwongen word om mijn keuzes voor behandelingen op basis van (gebrek aan) geld te maken, in plaats van op de werking ervan, heb ik een ieders hulp nodig.

Hoe kan je helpen?

1. Doneer meteen (eenmalig of maandelijks, dat moet je natuurlijk zelf weten) op mijn behandelrekening: 684712911, tnv. C.Barendregt te Heiloo. (ING)
2. verspreid mijn noodroep onder je eigen vrienden, familie, kennissen, collega's en wie je maar bedenkt die eventueel zou willen bijdragen, of anderszins iets kan betekenen.
3. denk mee over ludieke acties en andere manieren om geld in te zamelen, ieder idee is meer dan welkom.
4. denk mee over mogelijke sponsorwerving, eventuele aan te schrijven stichtingen etc.

Verder wil ik jullie geruststellen dat ik niemand zal ontvrienden, wanneer een financiële bijdrage echt even niet uitkomt...

Tot slot wil ik laten weten dat ik binnenkort een openbaar blog ga openen, om op deze manier meer mensen te kunnen bereiken. Tevens kan ik zo mijn behaalde lichamelijke successen (ik ben ervan overtuigd dat die gaan komen), hersenspinsels en financiële tussenstanden in één klap met een ieder delen. Hierover binnenkort meer op Facebook...

Bedenk dat alle (ook hele) kleine beetjes helpen en op prijs gesteld worden, dus verspreid zo ver je kunt.

Alvast mijn onmetelijke dank voor jullie hulp!!

Dikke kus voor jullie allemaal,

Corine.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten