Mijn naam is Corine Barendregt, 35 jaar, moeder van Jari (5 jaar).
Ongevraagd en ongewenst staat al zo’n 24 jaar van mijn leven in het teken van kanker, borstkanker, zo één van het allerlelijkste soort.
Ergens heb ik besloten dit niet lijdzaam (meer) te ondergaan, maar het als een uitdaging te zien, een soort macabere missie. Mijn missie, met maar één doel: VICTORIE!!!


Vandaar mijn blog.
Mijn blog is om mijn lijf geschreven; om mijn lijf de aandacht en steun te geven die het verdient. In alle betekenissen die je hieraan kunt geven.


donderdag 20 juni 2013

Kopie update Facebook

Moet het toch nog weer even met jullie delen: ik sta mijn tandjes met een brede grijns te poetsen... Ondanks alle organiseer- en regelradartjes die weer overuren draaien binnen mijn bevlekte schedeltje, ga ik als zeer gelukkig mens slapen.

Wat ben ik toch blij met jullie allemaal!! Al die mensen die vanalles uit de kast trekken om mij en mijn familie zo geweldig te helpen!!

Luv U BIG time!! Let's kick some tumorass!!!

Geen opmerkingen:

Een reactie posten