Mijn naam is Corine Barendregt, 35 jaar, moeder van Jari (5 jaar).
Ongevraagd en ongewenst staat al zo’n 24 jaar van mijn leven in het teken van kanker, borstkanker, zo één van het allerlelijkste soort.
Ergens heb ik besloten dit niet lijdzaam (meer) te ondergaan, maar het als een uitdaging te zien, een soort macabere missie. Mijn missie, met maar één doel: VICTORIE!!!


Vandaar mijn blog.
Mijn blog is om mijn lijf geschreven; om mijn lijf de aandacht en steun te geven die het verdient. In alle betekenissen die je hieraan kunt geven.


vrijdag 30 augustus 2013

Benefietfeest zondag 1 september

Lieve allemaal,

Wanneer je de moeite neemt om dit bericht te lezen, zou je 'm dan ook (pretty pretty please?!) even met al je vriendjes op bijvoorbeeld facebook willen delen? En vooral ook de mensen uit omgeving Rotterdam (maar de rest uiteraard ook gewoon, want hier wil je wel voor reizen)! Ontneem niemand uit jouw vriendengroep de kans op een SUPERfeest voor heulllll weinig...

En voor de duidelijkheid: het programma in Rotown begint al in de middag, om 15 uur, in Bar3 (ook Rotown, maar dan naast de grote zaal), met diverse live optredens en activiteiten. Entree hiervoor is gratis en voor helemaal niets!! Alle kleine facebookspruitjes zijn uiteraard ook van harte welkom!!! Ik zeg, gewoon doen!!!

Vanaf acht uur gaat de grote zaal open en volgen nog meer knetterende optredens voor een lousy bedrag (al zeg ik het zelf :-)) van 15 euro! Alle bands, acts, Rotown en andere vrijwilligers doen dit volledig belangeloos, ik zeg het nog maar eens. Hoewel, das niet waar, ze doen het allemaal voor stichting No Guts No Glory, ik voel me dan ook zeer, zeer vereerd. Dit mag je niet missen!!

Ik neem aan dat ik er niet meer bij hoef te vertellen dat het geld heel hard nodig is, en direct ten goede komt van mijn behandelingen en die van mijn lieve kankermaatje en lekkere doperwt Annemiek Coli, die op dit moment een keiharde strijd aan het leveren is. Laten we haar met zijn allen doen grijnzen van oor tot oor!!!

Oh...enneh...koop je kaartje nu alvast, better be safe then sorry!! Bovendien weten we graag waar we aan toe zijn.

Tot zondag!!!!!!!?


Geen opmerkingen:

Een reactie posten