Mijn naam is Corine Barendregt, 35 jaar, moeder van Jari (5 jaar).
Ongevraagd en ongewenst staat al zo’n 24 jaar van mijn leven in het teken van kanker, borstkanker, zo één van het allerlelijkste soort.
Ergens heb ik besloten dit niet lijdzaam (meer) te ondergaan, maar het als een uitdaging te zien, een soort macabere missie. Mijn missie, met maar één doel: VICTORIE!!!


Vandaar mijn blog.
Mijn blog is om mijn lijf geschreven; om mijn lijf de aandacht en steun te geven die het verdient. In alle betekenissen die je hieraan kunt geven.


dinsdag 17 september 2013

Om het lijf gevierd!

Mocht het je toch nog zijn ontgaan:

Aanstaande vrijdag is het weer F*E*E*S*T!!!!!

Zorg dat je een kaartje hebt, en spekken die rekening, want ik heb GROOTSE plannen!!! :-)

En natuurlijk zou ik bovendien graag met je proosten, op mijn lijf en het leven!!

Samen gaan we het doen, ik voel het...





Geen opmerkingen:

Een reactie posten