Mijn naam is Corine Barendregt, 35 jaar, moeder van Jari (5 jaar).
Ongevraagd en ongewenst staat al zo’n 24 jaar van mijn leven in het teken van kanker, borstkanker, zo één van het allerlelijkste soort.
Ergens heb ik besloten dit niet lijdzaam (meer) te ondergaan, maar het als een uitdaging te zien, een soort macabere missie. Mijn missie, met maar één doel: VICTORIE!!!


Vandaar mijn blog.
Mijn blog is om mijn lijf geschreven; om mijn lijf de aandacht en steun te geven die het verdient. In alle betekenissen die je hieraan kunt geven.


woensdag 16 oktober 2013

DnoDoet Amsterdam

Een aantal van mijn (oud-)collega's uit Hoorn verleggen hun sportieve grenzen, voor mij!!
Echt een superlieve en stoere actie van ze, ik voel me zeer vereerd. :-)

Ik heb begrepen dat er zelfs speciaal trainers voor in de arm zijn genomen.  
Onderstaand bericht komt van mijn lieve collega Ans, met wie ik de 'voordeur' van DnoDoen in Hoorn 'bevrouwde': 


1,5 marathon…….Bravo Jeroen Kuilman, petje af!......

Dat gaan de collega’s van dnoDoen uit Hoorn niet na doen.

Maar 4 keer een halve marathon is ook niet niks.

Aanstaande zondag, 20 oktober 2013, 
gaan Menno Zwart, Natalie van Boxtel, Tabitha van Damme en Tineke Visser de halve marathon (21 km) lopen in de TCS marathon Amsterdam. Geschatte aankomsttijd in het Olympisch stadion: 14.30 uur.

Deze kanjers in de loopsport zijn al een poos in voorbereiding en onze verwachting is dat ze het alle vier gaan redden.

Natuurlijk lopen zij deze halve marathon in het teken van steun voor onze collega Corine.

Want zij is de grootste kanjer!

Andere collega’s zullen de lopers aanmoedigen en tot slot vol verwachting aan de finish staan.

Wij hebben al gesponsord,

Doen jullie ook mee? Voor Corine! 


Een vaste bijdrage, of een bijdrage per gelopen kilometer kan worden overgemaakt naar de behandelrekening van Corine: 684 7129 11, tnv. C. Barendregt te Heiloo, onder vermelding van "halve marathon Amsterdam". 

Uiteraard kan je ook een te sponsoren hardlopende kanjer uitkiezen, en dit erbij vermelden.  

Ans Bolster namens dnoDoen,

“Meer met mensen”



Geen opmerkingen:

Een reactie posten